Tävling

Nu kör vi en liten tävling, då jag är ganska "trött" på min nuvarande header så tänkte jag att ni kunde få göra en header till mig.
1, Gör en header med bilderna jag lägger in nedan.
2, skicka headern till [email protected]
3, jag väljer ut ett antal headers som ni sedan får rösta på.
4. Priset blir reklam för eran blogg såklart. + att om ni gör den extra fin kommer ni garanterat få andra bloggar som vill att ni gör en header åt dem, och på de sättet får ni väldigt mycket reklam :)

SÅ NU KÖR VI!

Här har ni bilderna som ni ska använda:
Tryck på bilderna för att få dem i stort format.



Kommentarer
Postat av: amanda olsson

vad har du för tröja på dig på första och andra bilden? den ser jätte fin ut, kanske lust att visa tydligare bild? :D skulle vara super snällt, och vart den kommer ifrån och så! :)

2010-09-15 @ 15:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0