Illamående

Godmorgon kära läsare! Sitter nu på tåget till skolan, snart framme i Göteborg :) updateringen blir lite seg idagdå jag inte är hemma förän lite senare i eftermiddag! Men jag hoppas ni överlever. Sjukt trött är jag och bredvid mig på tåget sitter en illaluktande blöt hund med dålig andedräkt som sitter i flämtar åt mitt håll, mår iiilllla!! Men de är väl bara o kämpa på, 5 minuter kvar. Ska ha skolval idag, så vi har chans o rösta i valet... Får se va de blir :) ha en bra dag!! Kiss and hug

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej emma!



Jag har för mig att du går på kitas. (Dock inte säker) Jag skall försöka byta gymnasium och tänkte börja samhäll samhäll på Kitas om det finns möjlighet. Jag är väldigt mån om att stämmingen och klasserna är bra. Tänkte ifall du kunde berätta lite om den? Folket, lärare, schema, lokaler osv.

Jag bor i Kungsbacka och vill känna att det är värt att åka in den biten.



Tack på förhand, kram

(svara gärna i detta inlägg, eller på min blogg)

2010-09-17 @ 10:27:03
URL: http://amandaeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0