FullRulle

Hej kära läsare!
Nu har jag ääntligen landat i soffan efter en stressad eftermiddag. Satt kvar i skolan och pluggade matte och sedan blev det tåget hem. MEN DÅ tappade jag plånboken på tåget!! Efter några samtal och några timmar fick jag svar att dem hittat min plånbok, så jag ska snart ner till trollhättan station och möta tåget där jag får tillbaka den. Ibland kan man snacka om tur!
Därav den dåliga updateringen och ingen outfitbild, men det fixar jag imorgon :)
Nu ska jag blogga vidaare!
Kiss and hug

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vart är halsduken ifrån ? :)

2010-09-28 @ 21:13:30
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: Martina

Vad har du för slags jacka på bilden? :) Alltså hur tjock och lång är den? Och vad kommer den ifrån? :)

2010-09-29 @ 10:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0