Friday

Hejhopp alla människor där ute!

Nu har jag precis skaffat skype, och ska även ta och hjälpa min pappa att fixa. Bra att ha nu när Fridisen sticker ut i stora världen! Så kan man iallafall prata med henne ibland :)

Efter skolan idag, stack nästan hela kära S1b till en tacobuffé för att äta lunch, så mysigt att alla kommer så bra överens! Trivs skitbra verkligen.
Efter en mycket god lunch tog jag tåget hem till trollis och nu sitter jag här hemma HELT SLUT. Kommer nog slockna tidigt ikväll, fast jag ska försöka att vara vaken hyffsat länge, då jag och Frida ska ha en riktigt systerkväll, med godis, coca cola, god mat och sällskap av pappa såklart!

Imorgon blir det avskedsfika hela dagen! På förmiddagen så blir det lite fika med pappa och pappas släkt för att liksom alla ska kunna säga hejdå till Frida. Senare på eftermiddagen sticker vi hem till Erik (fridas pojkvän) för lite mat och träffa eriks familj, mamma, morfar m.m. Alla vill ju träffa Erik och Frida nu innan dem åker. Kan ni fatta att dem ska vara borta i 9 månder? 9 MÅNADER? Helt sjukt!
Men jag är inte så ledsen över att hon ska åka längre. Eller jag är ju självklart ledsen och jag vet att de kommer bli jättejobbigt på söndag och jag kommer sakna henne till döds ibland, men jag är så glad för hennes och eriks skull, att dem äntligen ska få göra denna resan som dem sålänge pratat om! Sen går ju 9 månader fort och vi kommer ju ha kontakten under resan. Lite spännande att följa faktiskt :)

För er som inte vet så har ju Frida och Erik en reseblogg som ni bara MÅSTE följa när dem är borta fridaerik.com, jättemysig!:) länk --->FridaErikTravel<---


Nu ska jag läsa lite i min bok, helt fast!
Seya later.


Kommentarer
Postat av: simon

Wooww, snygg!:)

2010-09-03 @ 18:28:10
Postat av: Hej :)

Hej, vad söt du är :)

2010-09-03 @ 22:16:24
Postat av: Josefin

Vi får ut och luncha någon annan dag när jag också kan följa med! :D

2010-09-04 @ 11:29:48
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0