Emma Tipsar-ansiktsmasker

Denna helg har jag planerat att fixa med min hy. Känns underbart redan.
Just nu sitter jag med en hemmagjort ansiktsmask gjord på vispad äggvita, Jag tycker det fungerar skitbra verkligen. När det gått ca 15 minuter sköljer jag ur den och paddar med Finnmedlet clearasil, också skitbra!
Imorgon ska jag göra en hemmagjord ansiktsmask som är gjord på;
1 klyfta citron
2 msk vinäger
1 dl vatten.
Sedan blandar jag bara, låter det sitta i ca 20 minuter och sköljer sedan av med ljummet vatten. Efter de lite clearasil finnmedel. Sen är denna helgs hudpeeling gjord. Kommer bli toppen :)

Kommentarer
Postat av: olivia

Hej emma :) Jag skulle vara så tacksam för det här ..



Du har ju en iphone, och det skulle vara så snällt om du visade den i ett inlägg, vilka apps du har vilka apps som är bra, vad du använder den till, hur mycket den kostar i månaden och hur myket kostar en iphine över huvud taget, lite sånna bra att veta saker



Jag funderar på att skaffa mig en iphone, och vill ha lite tips, är dem så bra som alla säger och så, bara ös på lixom, detta skulle vara så snällt :D

Du kan ju göra det i ett inlägg

och just det, vad är det som kostar när man har en iphone, ja du fattar nog, men det skulle vara lite kul, det kan ju vara andra som har en iphone och får tips på apps:ar och vissa som kanske vill veta mer helt enkelt, i alla fall, jag skulle var aså tacksam för om du gjorde det :D



Kramar; PS Gillar din blogg :P

2010-09-25 @ 15:20:44
Postat av: s

De är väl inte bra att använda finnmedel om man inte har finna?

2010-09-25 @ 17:56:23
Postat av: sofia

De är väl inte bra att använda finnmedel om man inte har finnar? Jag har iaf för mig att du sa förut att du hade jätte bra hy..

2010-09-25 @ 17:57:17
URL: http://sofiasf.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kan man köpa clearasil och hur mkt kostar de? :D

2010-09-26 @ 19:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0