Dagens Fråga 18/9

när du var i usa var du då i new york? isåna fall skulle du kunna tipsa om bra shopping ställen? Soho har helt klart bästa shoppingbutikerna! Rekomenderar affären Strawberry :)

vad skulle du satsa på till halloween att klä ut sig till? Oj vad svårt, indian, catwomen är alltid säkra kort!

vilken är den bästa bloggen utöver din och din systers? enligt mig är den bästa bloggen Kenza.

hur många läsare har du? 800-1000 unika varje dag :)

När du slingar ditt hår i hätta, slingar du varje hål då, alltså hela håret? nej jag slingar bara "överhåret"

vilka bloggar följer du? kenza, kissie, fridagrahn, lisaplace :)

Vem tycker du är den skronkigaste skronkan? skronkan olivia, hihihi :)

Vad använder du för produkter till ditt hår som är så vackert? Tack, jag använder ignenting förutom Shampoo och balsam!

hur gammal var du när dina föräldrar skiljde sig?har du nån gång tyckt att det vart jobbigt med deras sambon och så? jag var sju år gammal. Nej faktiskt inte :)

hur lång är du ? 176cm

Vart köper man hunter stövlar ? Jag köpte dem i en naturaffär i Stockholm, annars vet jag faktiskt inte.

vad har du för storlek i din beiga kofta från gina tricot? Large tror jag, skööönt med stora tröjor.

vill bara seja att du har en grym blog och att jag e glad att du inte la av med den.
frågorna lyder såhär.
hihi tack, roligt attt höra!
1.har du varit i london och vilka ställen ska man se/besöka om man ska åka dit ? ja det har jag, madame tussauds, piccadilly circus, big ben, london eye, och ett MÅSTE är att gå och se konserten We Will Rock You. Den ligger ungefär vid piccadilly circus.
2.är det fortfarande "Inne" att ha mittbena som det var förra året? Jo det är det väl, nu har nästan varenda människa de. Men det är ju roligt att variera sig, så jag säger som så att testa lite olika i höst.
3.vad ska man satsa på inför hösten/vintern ? Koftor, boots (gärna med klack, som acne) halsdukar, tights, militärgrönt.

galet snygg är du.. kan du inte tipsa om snygga jeans? tack!! Jag tycker det är jättesvårt, men H&M och Levis har snygga jeans till bra priser :)

Tjänna, nu när du studerar i göteborg tänkte jag fråga vart det är mest chans att få träffa dig? 
Vilka ställen gillar du bäst att vara på i göteborg city? Hade gött och keep on uppdatera, du e grym! Tjeeenare! Hmm svårt, jag brukar ofta fika inne centralt men det är ju jätte olika. Om jag går i affärer håller jag mig till nordstan,arkaden, kompassen, kungsgatan och runt där :) I will, taack :)

Hej Emma, Grym blogg har du!
Jag har en fråga, tycker du att man kan ha olika stilar, typ att man klär sig både rockigt, chick mm. eller tycker du man ska hålla sig till en stil?
Hejhej! Tack så mycket :) Jag tycker att man ska klä sig i det man känner för, jag har olika känslor varje dag. Kör på det du har lust med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0