SundayMorning

Godmorgon kära människor!

Vaknade för en stund sedan, utvilad och på brahumör. Nu har jag äntligen lyckats dra på mig kläder och packat. Ska ta och åka mot trollhättan om en liten stund, dags för en pappavecka.
Igårkväll stannade jag bara hemma, orkade verkligen inte göra någonting efter natten innan, då jag sov 4 timmar. Men nu är jag somsagt utvilad och redo för att fånga dagen. Ska åka förbi lite affärer på vägen hem, även i Trollis blir det att gå i affärer. Så om jag hittar någonting kommer det upp bilder såklart.

Men nu måste jag skynda mig.

fortsätt ställa frågor i 9/10-dagensfråge inlägget så svarar jag ikväll.

Kiss and Hug


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen vacker emma!

2010-10-10 @ 13:03:21
Postat av: Anonym

vad tycker du om uggs?

2010-10-10 @ 22:02:27
Postat av: amelie

Gillar bilden!!!

2010-10-12 @ 18:05:57
URL: http://amelieapartment.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0