Redan?

Hejsan hoppsan!

Sitter nu på min mammas jobb och väntar på att hon ska jobba klart. Sedan blir det en liten runda på stan, innan vi åker hem och har fredagsmys. Vet inte riktigt om det händer någonting speciellt ikväll, annnars blir det bara att sitta hemma och ta det lugnt, behövs efter denna veckan. Imorgon ska jag troligen träffa mina härliga klasskompisar och bara ha det riktigt roligt, som alltid :)

Funderar på att slinga mitt hår i helgen, ingen större skillnad utan bara fixa till det lite, fräscha till det helt enkelt. Vad tror ni om det?

Nej nu blir det ut på staden och kika lite i affärerna.. Fruuuuktansvärt shoppingsugen ska ni veta!

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0