PåTåget...igen

Hej mina gooa goa läsare!

Nu sitter jag på tåget...igen. Känns som om det är det enda jag gör nu förtiden. Eftersom jag går gymnasie i Göteborg och bor hos min pappa i Trollhättan varannan vecka så blir det väldigt svårt att inte åka tåg haha.
Men nu är jag påväg till Göteborg för att bo hos min mamma en vecka. Mysigt, men saknar redan pappi.
Jag är väldigt familjekär av mig, så varje söndag när jag skiljs från min pappa eller mamma för att åka till min mamma eller pappa.

Så, imorgon är det måndag. En ny vecka, har ett stort historieprov på torsdag så det kommer garanterat bli väldigt mycket plugg denna vecka, iallafall fram till torsdag. Ska till och med sätta mig och plugga lite här på tåget efter jag har bloggat klart då.

Ska även svara på era dagens frågor från igår, men efter det tar jag en liten bloggfri kväll då jag bara ska slapppa med min mamma och kolla scrubs :) Välbehövt!

Kiss and Hug

jag och mammi för drygt ett år sen. Urs drygt 1 månad kvar så kommer snön..

Kommentarer
Postat av: jenna

gud vad jobbig det låter att bo varannan vecka, och särskilt när det är så långt emellan! Jag brukade bo en vecka åt gången hos vardera men det blev så jäkla stressigt så nu bor jag två veckor åt gången, ibland tre/två eller tre/tre. Haha! Puss

2010-10-05 @ 16:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0