Dagens Fråga 9-10/10

Skulle man inte kunna få se en bild på dig med dina glasögon, för visst har du linser? haha jo visst.

Hur mycket har du gått upp i vikt sedan du slutade träna? jag ve tinte, har inte kollat.

en fråga, varför kan man inte läsa dina inlägg på bloglovin? Eller är det kanske bara så för mig :)? jag har hört det från andra också, vet faktisikt inet varför :(

Hur gör du för att va så jävla snygg ?!? Nej men seriöst :) du ser verkligen ALLTID fräsch och snygg ut, hur gör du ? Några knep? Oj tack så jättemycket! Jag gör inget speciellt förutom att ALDRIG sova med smink:)

hur gammal var du första gången du drack och blev full? 14 tror jag

Jag bara älskar din nya halsduk från fiorucci, men vad är det för märke på den? jag kommer inte ihåg vad det heter nu.

Super du varje gång du är på fest? nej det gör jag inte :)

På ditt inlägg "Yesterday" har din kompis en väldigt fin grå stickat tröja, varifrån är den? från zara tror jag :)

what kind of bag do you use for school ? can you show a picture ? thanks, you're the best (; ofcourse

Kommentarer
Postat av: alva

Hej, märket på halsduken är Ester Elleonora ! :)

2010-10-12 @ 17:13:44
Postat av: alva

Hej! märket på halsduken är Ester Elleonora :)

2010-10-12 @ 17:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0