Dagens Fråga 30/9

Hur förvarar du alla dina smycken ? på ett väldigt dåligt sätt, har typ allt slängt i min neccesär

Känner du Julia Franzén går på samma skola typ? Din blogg är såå bra kram! nej det gör jag inte. Tack!!:)

Kan inte du berätta hur du sminkar dig och vilket smink du använder vilken ordning osv..  jag tänkte göra en video när jag kommer hem, kan berätta de då :)

Hur ställer du dig till fotfetisch? haha, jadu. Har inte tänkt något speciellt på de..

hur kan du vara så brun? Solpuder och solarium lite in i mellan :)

Du pratar ganska ofta om Nine´, vem är hon? hur länge har du känt henne? är hon din bästa vän? Beskriv hennes bästa sida? Nine är en söööt tjej som jag känt sedan 7an. Vi har gått i parallelklass sen 2an och har väl pratade väl lite då och då under låg- och mellanstadiet. Men vi "va" för första gången i 7an, sedan har det bara trallat uppåt. Inga större bråk och jag älskar henne för den hon är! Hon är min allra allra bästaste bästis! Hennes bästa sida är nog...hm, att hon nästan alltid är på så jäädra bra humör haha. Man kan ju inte beskriva henne med ett ord, det går liksom inte. hihi :)

Vilken är din bästa egenskap och viken är din sämsta? oj, hmm... Min bästa sida är nog att jag alltid (nästan) är glad! och min sämsta är väl att jag är laaaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0