2/10


Kommentarer
Postat av: Hanna

Är du tjejen som festar mycket eller tycker du om mysiga hemmakvällar med vännerna? :)

2010-10-02 @ 16:49:15
URL: http://blogg.veckorevyn.com/glamshot/
Postat av: Madde

Hej Emma! Jag skrev denna i ett annat inlägg men klistrar om haha!

Grym blogg! Skulle du inte kunna skriva ett inlägg om hur man ska rensa garderoben ? Kanske låter lite konstigt, men hur man ska tänka, vad man ska slänga/behålla och så vidare. Byter du din garderob varje sasöng elr hur gör du ? Kram!

2010-10-03 @ 10:23:20
Postat av: M

Hej Emma,

Skulle du inte kunna visa din garderob för så man kan se vad som gömmer sig där?? ;)

Vilket är ditt favorit plagg i din garderob? Hur kombinerar man det bäst?



När ska du välja vinnare till din header??



Kram :)

2010-10-03 @ 11:50:55
Postat av: Sara

Det vore vekrligen jättegulligt om du svarade på min fråga :))



Jag vet att du bloggar med din iPhone?

Jag kommer in på blogg.se och kan skriva rubrik och allt sånt men sen kan jag inte skriva i själva inläggsrutan. Hur gör du?



Your blog rocks! :D

2010-10-03 @ 12:08:00
Postat av: Frida

Tycket du killar ska noppera ögonbrynen? menar ibland kan ju killar verkligen ha gör stora ögonbryn, vad tycker du om det? ska dem noppera? :)

puss din blogg är sjukt bra

2010-10-03 @ 12:16:30
Postat av: elin

hur många poäng gick du ut 9an med? :)

2010-10-03 @ 17:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0