1Oktober

Hej mina vänner!

Sitter nu på tåget hem och då snurrar tankarna en del. Kan inte förstå att sommaren är över, kan inte förstå att det redan är fredag, kan inte förstå att det är OKTOBER?? Vart fasiken tog september vägen?
Helt sinnesjukt verkligen.
Nu ska jag åka hem och städa och röja, då mina kära trollhättevänner kommer hem till mig ikväll för lite sketsnack, deeg, godäs o vi ska bah meysa! (ska föreställa trollhättedialekt om ni undrar varför stavningen inte stämmer).

Men vi hörs om en liten stund, nu ska jag fortsätta filosofera här på tåget.
Puss och Kram

jag, oktober 09


Kommentarer
Postat av: Olivia

Nu ska jag åka hem och städa och röja, DÅ mina kära trollhättevänner kommer hem till mig

2010-10-01 @ 15:23:18
URL: http://oliviazackrisson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vartifrån e din tröja :)

2010-10-01 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0