Dagens fråga 20-23/5

are you natural beauty or do you need much make-up? I dont need so much make-up, so yes i guess? hihi:)

tycker du jumpsuits är fina? jadå

jag ska köpa en vårjacka och vet inte om jag ska ta en beige eller grön färg, jag vet att det är inne med grönt men tycker du det går bra med beige också?? den gröna färgen var slut? Beror ju på hur den ser ut i modellen, men tycker du att den beiga är snygg så ska du självklart köpa den! jag tror att de kommer se jättebra ut, då beigt faktiskt är en av "inne"-färgerna i sommar :)

Vad tycker du om munktröjor/luvtröjor? Vad brukar du ha till dessa slappa tröjor? Vart kan man köpa en svart/grå för under 250 kr? Jag är inte ett stort fan av de, då jag tyvärr fått en liten känsla av fjortis... Typ svea/rosa/hoodtröja. Men självklart kan det vara snyggt också! Jag har inga såna tröjor själv. H&M kanske :) vet inte faktiskt.

Hur orfta och hur länge ska man promenera för att de ska ge ngt? 30 minuter om dagen är perfekt!

Vilka är dina fem favorit plagg? militärjackan, converse, skinnjacka, blå skjorta(den nya), jeansskjorta

Både du och din syster har så himla fina hårfärger.hur gjorde du när du skulle gå över från brunt till blont?har du något bra tips? Jag har nu brunt hår och jag håller på att göra slingor. tack! :) Jag hade, som ni sett, väldigt mörkt hår innan förra sommaren. Men jag gick till en frisör och slingade det. De blev lite ljusbrunt, sen lät jag det solblekas, och nu ett år senare så slingade jag det igen :)

vad använder du för produkter när du rakar benen? alltså vilken rakhyvel och så, letar efter en ny, har du någon du kan rekomendera? haha, jag använder dove-showercream och venus-rakhyvel :)

hur ofta brukar du åka utomlands? och vilka länder har du varit i? ungefär en gång om året. Jag har varit i Finland, Norge, Danmark, Tyskland, Storbritannien, Frankrike, Spaninen x2, Grekland x5, Italien x2, Thailand, USA, Österrike, Kroatien.

vart har du hittat den gröna och blåa jackan? monki :)

which of you two sisters do you think is more beautiful? I think they are equally beautiful
do you want to be a model? yes and no
do you like floral skirts and dresses? Yes i do :)

om du fick ett modeljobb och dom bad dig att possa naken, skulle du gjort de då? och skulle du kunna tänka dig att vara med i playboy. Nej jag skulle inte kunna tänka mig att vara med i Playboy. Men nakenjobb skulle jag kunna tänka mig OOOMM det var på ett smakfullt sätt, allstå inte ligga och bresa med benen liksom haha. Utan mer om det var fina skuggor osv..

kan inte du lägga upp fler videos när du dansar!? jo visst

what do you like the most on your body? -what on your face? my legs, and in my face- my lips

Såg att du skrev något om tightsshorts, vad är det för något och vad kan man köpa det? det är tights fast korta, som shorts. Alltså tightsshorts.

Kan du inte visa lite bilder på ditt nya rum, typ som din syster har gjort? jo, men min kamera har gått sönder, och jag ska lämna in den imorgon... Så jag vet inte om jag kan göra de nu i veckan, men veckan efter de så ska jag försöka fixa de :)

Varför kan du berätta om du har förlorat oskulden te.x eller något annat liknande men inte berätta om du har kille eller någonting om vem du dejtar eller har varit ihop med. Skäms du över de eller vad är de som är så privat med de? Din syster kan ju berätta vad som helst om erik egentligen och nästan alla bloggare berättar väl om sina nära och kära, man borde väl vara glad och upplysa folk om man har en pojkvän som man älskar/tycker om? Inte hålla på och smyga med de... För jag ogillar att "hänga" ut folk i bloggen. Självklart skäms jag inte över de men jag tycker det är väldigt privat? Anledningen till att min syster nämner sin pojkvän är för att dem varit tillsammans i snart 4 år så det är ju ganska seriöst. Om jag blir tsm med någon så håller jag det gärna utanför tills jag tycker att det seriöst nog att nämna det. Det är väl ändå upp till mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0