Spexfoto

Här kommer ett gäng med goa bilder från dagen!!

Börjar med Nines bilder

haha robin

Evelina, sofia och emelie


albin, robin och linus


Filip och jag


Hampus


max, nine och robin!


emma, max, robin, isabelle, aylin och nine


nine och jag


Aylin, nine, jag, isabelle och bovik


Och nu kommer aylins bilder, här har ni länk till hennes blogg--->AYLIN<---
max, jag och felix


aylin och isabelle


robin och jag


max rumpa och jag


marcus, rasmus och lars


jag, rebecka och hanna

max, robin, emma, isabelle, aylin, rebecka, nine, emelie och jag


aylin, felix och rebecka

mirai, hanna, marcus, alex och anders haha!


hanna och aylin


isabelle, jag och aylin


Hela klass 9a, me love you!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad kul med spexfoton (: vi hade inte det i nian, och det suger |:

2010-05-26 @ 22:29:48
URL: http://naslund92.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0