Långhelg

Godmorgon alla goa människor!

Vaknade upp med hjälp av min härliga syster som kom in och skrek lite på mig, haha man börjar väl vänja sig nu! Nä jag skoja, jag har världens bästa syster.

Hursom, nu är det långhelg med dåligt väder, och då kan det ju itne bli någon annat än pluggning och BRA bloggning, right?
Ska ta och röja lite på mitt rum nu, sen ska jag nog ta och ta lite roliga bilder med min syster, behöver de till bloggen. Känns bara som jag lägger ut bilder som jag använt förut, så detta måste fixas!

Annars så händer det väl inte speciellt mycket idag, kanske ska ta och träffa Nine och Isabelle och väcka liv i de två, kan ju också behöva fixas haha. Nej nu skojar jag igen haha, vad rolig jag är!

Nu ska jag ta och sluta skriva innan ni märker av mer av den sida av mig som ni inte fått se haha!

KISS AND HUG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0