goodmorning

Goddag kära läsare!

Har ni dragit min första soltimma, och ligger nu inne i mitt rum där det är svalt och skönt. Ska ta och plugga lite i någon halvtimma/timma, och sen ut i solen igen, huuur skönt som helst!

Ikväll bär det av hem till pappsen i Trollhättan igen, skola imorgon ju.... Känns som att hela 9an gått sviiinfort men att dom sista veckorna gått sååå himla segt.
Veckans planer ser inte så himla hektiska ut, har inte äns några planer haha.

Spexfoto med 9orna på onsdag, och har ingen aning om vad jag ska va... Har ni några idéer vad jag kan vara på spexfotot??

Nej nu ska jag ta och plugga lite, sen blir det somsagt solning!
vi hörs senare.

Kiss and Hug


Kommentarer
Postat av: francesca

du kan vara en söt katt :D

2010-05-23 @ 14:09:51
Postat av: georgina

fin! :)

2010-05-23 @ 14:39:48
URL: http://georginaa.devote.se
Postat av: Anonym

"den sista måltiden" kan man vara på spexfoto

2010-05-23 @ 14:42:20
Postat av: felicia

om du har en pälsväst så kan du föreställa en grottman. min kompis gjorde så,och hon hade svarta kläder under,så det enda hon behövde göra var att köpa en slags klubba på butterix,och måla sig lite "smutsig" i ansiktet. sen kan man tuppera håret lite,så du ser lite vild ut.

2010-05-23 @ 17:17:22
URL: http://bladhs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0