DogFreak

Ååååh vad jag saknar min hund! Inte bara hugo som hund, utan att ha en hund... Dedär när man kommer hem och den står vid dörren helt galen av glädje, och när man ska gå och lägga sig när den krymper intill en och somnar, eller när man vaknar upp av en härlig blöt kyss!
Håller nu på att tjata på min mamma att vi ska köpa en ny hund. Självklart blir det ingen norsk buhund som hugo, eftersom det bara finns en hugo och kommer bara finnas en hugo, och inget kan slå honom.

Men jag vill ha en hund som inte kräver så mycket motion, en som blir trött av att gå runt kvarteret haha.
Pomeranian är typiskt en sån hund, oj vad jag ska tjata på min mamma nu haha:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan va söt!!!

2010-05-15 @ 13:40:16
Postat av: Anonym

japansk spetshund är rätt lik men lite gulligare (a) kolla in rasen, tror du kommer gilla den! :D

2010-05-15 @ 17:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0