Dagens Fråga 25/5

jag behöver lite tips vad man kan ha för frisyr på skolavslutningen? jag har inte långt men inte kort, jag har några cm neranför axeln. skulle verkligen behöva hjälp. skolavslutningen är på förmiddagen och jag duschar alltid på morgonen, så om du har ett eller flera tips från när man börjar duscha, och frammåt. Hmm, klurig fråga. Vet knappt själv vad jag ska ha för frisyr, så jag kan inte riktigt svara på den frågan. Tycker det är sjukt snyggt att bara ha hängande med lite snyggt smink istället, och snygga smycken såklart :)

hänger inte med riktigt... bor du i göteborg nu? ja varannan vecka, eftersom min mamma flyttat dit. Men tills skolan är slut så kommer jag bo hos min pappa(som bor kvar i trollhättan) och min morfar som bor i vänersborg, så att det inte blir så lång pendling. Sen blir det ju gymnasie i göteborg :)

vad gör du för att vara så naturligt vacker? söt du är, tack så mycket! Men jag gör inget speciellt :)

Undrar vad du bär under din och matchar din blåa genomskinliga blus från hm med? spetslinne, helfärgade linnen, buister eller liknande :)

what do you like the least of your body, what do you like the least of your face? my stomach, and in my face i would say my nose.

Går du fortfarande kvar på din gamla skola även att du har flyttat till Göteborg? Och kan inte du lägga ut bilder på dina bikinisar? yes! Jo de ska jag försöka göra :)

Får du ofta höra att du ser äldre ut än en 94a? ja väldigt ofta.
Vilken sminkprodukt kan du inte leva utan? (får bara välja en) mascara
Läser dina föräldrar din blogg? ibland gör dom de, ja :)
Brukar du vara i stockholm? om ja, varför är du där? och vad brukar du göra? jag har varit i stockholm en gång i hela mitt liv, typ när jag var 8. Men jag funderar på att åka dit i sommar och då blir det väl en del shopping :)

Kommentarer
Postat av: azra

tack för svaret, vilket gymnasie blir det? ska också börja gymnaise i höst, svara gärna på denna fråga i dagens fråga (28/5)

2010-05-28 @ 20:37:08
URL: http://aazrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0