Dagens Fråga 14/5

Har du piercat navlen?
yes det har jag, för exakt ett år sen idag haha.

Vem är smalast av dig och frida? Alltså plattast mage, smalast lår?

jag och min syster har 2 helt olika kroppstyper. Min syster har den smala överkroppen och "större" nedtill, medans jag har naturligt smala ben och en "större" överkropp. Men vi ligger väl ungefär lika, min syster är smalare på överkroppen, och jag är smalare nedtill :)

När du har tights och tightsshorts, vilket bär du då överst?
Jag förstår inte riktigt vad du menar, men om du menar vilket man har överst(alltså inte upptill), så har jag strumpebyxorna först, och sen tightsshorts.

Vad ska jag göra för att träna bort mina innerlår? Och när fick du se resultat?
träna, spring, powerwalk. Jag vet inte, för jag var inte ute efter de:)

hej! om man har typ grå hår färg nästan lite råttfärgat, du vet nog vilken jag menar den här svenska hårfärgen som suger. vad tycker du man skall göra då, färga blonda slingor eller färga lite ljusbrunt hår?(: jag funderar på att färga det till hösten för nu är det lite gamla slingor och solblekt.
Det beror ju helt på vad du som person passar i! Men i sommar kommer ditt hår solblekas oavsett om du vill eller inte, sen kan du ju se till hösten, jag kommer satsa på mörkare hår i höst/vinter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0