Bloggar

Jag har fått en del frågor om vilka bloggar jag läser, vad jag tycker om dom och lite så. Så nu tänkte jag skriva alla bloggar jag läser, länka deras boggar och skriva vad jag tycker om dom.

 

Kenzas.se
Grymt vacker tjej som är en stor förebild för mig. Gillar verkligen hennes blogg och sättet hon skriver på.
Sen verkar hon som en rååhärlig tjej som verkligen bjuder på sig själv haha.


länk kenza--->KENZA<---

amandaibland.blogspot.com
well, hon är ju bara för goo denna tjejen. Amanda en av mina bästa vänner, som har en kickass blogg då hon updaterar haha! Me like her alot, so check it out!

länk amanda--->AMANDA<---
fridagrahn.com
Ja, det är ju min systers grymma blogg, så jag måste ju bara läsa den haha:) Den har väl allt en blogg ska ha så.


länk fridagrahn--->FRIDA<---

arberazemi.blogg.se
En supergo kille som jag träffade då jag intervjuades för Trollhättans Radio. Tycker verkligen att hans blogg är värd mer besökare så besök den med en gång!

Skön stil har han ju också :)


länk arber --->ARBER<--- 

lisaplace.devote.se
Sjukt snygg tjej med ännu snyggare stil, dock lite tråkig updatering men en stor insperationskälla för mig:)



länk lisaplace--->LISA<---


Kommentarer
Postat av: Amanda

Check this out! :).

2010-05-24 @ 20:40:34
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/amandab/
Postat av: bea

min blogg var inte nämn tycker du saknade en där haha skoja. skön blogg!

2010-05-24 @ 20:49:58
URL: http://beatrices.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0