31 maj

hej mina kära vänner!

Ojojoj, mycket händer nu och har kanppt tid för att äns hinna sätta på datorn. Denna veckan är heeelt galen, med alla studenter, och födelsedagar.. vet knappt hur jag ska hinna med. Men jag kan ju trösta er med att det garanterat kommer komma in ett antal bilder om ett par dagar :)

Kommer inte be om ursäkt för dålig updatering, för ibland så har man verkligen inte tid att trycka in bloggen, + att vi har inte satt våra betyg än, så det finns fortfarande en del skolarbeten kvar att göra!

Veckans planer
Tisdag: Imorgon efter skolan blir det till att sätta sig på tåget till Göteborg...
Onsdag:.. för att på onsdagen fira min låssassyster Matilda som tar studenten då, så jag har fått ta ledigt från skolan :)
Torsdag: Åker hem från Göteborg, för att klockan 14:00 ställa mig på skolan och ha någon marknads/företagssak. Sedan hem för att förbereda för fredag...
Fredag: ... då min älskade syster tar studenten! Så då blir det firande hela dagen lång :)
Lördag: Min födelsedag, åka till Götet och ha kalajs för mig där med nära och kära.
Söndag: Åka hem till Trollhättan på eftermiddagen för att kolla på min syster när hon ska på bal.


Ja, ni förstår! Mycket på schemat!

Nu ska jag duscha och sen krypa ner!

Kiss and Hug


Kommentarer
Postat av: Anonym

krydd att man frirar sin 16 års dag med "kalajs" ???????!??!?!??!?!+

2010-06-01 @ 08:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0