Vänt På Dygnet

Godmorgon mina kära läsare!

Vaknade för några timmarsedan, tog en långpromenad med hugo och nu sitter jag i en go fotölj och dricker kaffe, har inte lyckats få i mig någon mat än, mår illa! Men vi ska ta en liten tripp till Ikea, jag, mamma och mimie. Får väl bli en lunch där, alltid lika gott. Visst är det något speciellt med ikeas mat??

Menmen, sen blir det hem för att plugga. Ska nämligen stanna här i göteborg idag, så jag tar tåget till Trollhättan imorgonbitti. Får börja träna lite på att åka tåg, kommer ju garanterat åka tåg från Trollhättan tidigt på morgonen dom dagarna jag är hos min far (när jag börjat gymnasie här i Gbg)

Men nu ska jag ta och fortsätta dricka mitt otroligt goda kaffe!
hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0