Uselt

Ja, updateringen har varit usel idag, men jag har inte haft EN ledig minut över, så jag ber om ursäkt för de!
Menmen, jag har haft fullt upp somsagt. Nu har jag inga mer läxor denna vecka, så jag har en massa fri tid att uppdatera, i promise!

Angående filmningen av min dans så ska jag fixa det när jag kommit hem från new york, om exakt 2 veckor. För jag ska troligen köpa en nyare variant av canonkamerorna, en sån man kan filma med, så därför får ni vänta tills jag kommit hem helt enkelt :)

Nu ska jag ta en kopp te innan jag går och lägger mig, hur trött som helst!


Kommentarer
Postat av: georgina

sv: grattis! du vann min outfit tävlingen, den här gången igen! :D kram!

2010-03-23 @ 15:38:28
URL: http://georginaa.devote.se
Postat av: Anonym

Hej Emma! Jag undrar bara om du vet vad som sliter mest på håret, att föna det eller att sova med blött hår? Har du något tips på att få håret att växa snabbare? :-)

2010-03-23 @ 16:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0