Thats it For Tonight Folks

Sådär mina vänner nu har jag bara lite kvar att plugga, hoppas att jag klarar franskan imorgon (svåååååårt). Men nu ska jag ta och vila upp mig. Imorgon väntar en tuff dag.

08:10 - skolan börjar och håller på tills....

12:00 - Lunch....

12:35 - matte

13:40 - franskaprov, sedan sluta.

Då ska jag hem till Evelina med Elin och göra iordning mig, äta och lite så. Har cirkus en timma på mig. Sedan möts vi på skolan runt 4tiden för att åka mot Göteborg och gå på Opera. Hemma klockan halv 1 på natten. Så bloggningen kommer suuuuga imorgon, och de suger!

Men jag updaterar efter skolan, hemma hos Evelina :)

KRAMPÅER


Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygg bild och Bra blogg!! :)

2010-03-16 @ 23:42:57
URL: http://assumed.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför tycker du att man inte ska ha foundasion?

2010-03-17 @ 16:10:02
Postat av: Sofia

åååh va udnerbart med opera :D vad ska ni se?

2010-03-17 @ 17:41:59
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: Elin

Skulle igentligen frågat en fråga under inlägget med frågorna här under, men det gick itne så frågar här ist :D



Är du själv nöjd med din kropp & vikt och så? (A

Tycker själv att du har en riktigt perfekt kropp& r sjukt söt ! :D



& sen undrar jag hur ofta du klipper dig ? :D

2010-03-17 @ 18:08:23
URL: http://sssmiley.devote.se
Postat av: Anonym

Angående dagens fråga på inlägget nedan, varför ska man inte sova med blött hår ? :)

2010-03-17 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0