dagens fråga 5/3

är du osminkad ibland? ja, väldigt ofta :)

gör du helst en fredagkväll? party eller bara vara med vänner :)

drömmresa? new york, och de slår ju snart in!

Du dricker ju grönt te, men vilket märke? inte en blekaste

hur tar man bort finnar på bästa sätt? Jag vet faktiskt inte, tyvärr.

blir du ful på bild någon gång? söt du är! Det finns allt bilder haha.

blir du vän med läsare på facebook? ibland

Hur länge har du sparat ditt hår för att få det så långt? hmm, Har inte klippt mig sen förra sommaren.

Hur gör du för att hålla en sådan fin hy som du har? Sover aldrig med smink, smörjer in mig med hudkräm varje morgon och kväll. Så fort jag får en finne så spritar jag den :)

Kommentarer
Postat av: anonym

hur menar du att du spritar finnen`? snälla svara :D försvinner den då ?

2010-03-06 @ 10:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0