Dagens fråga 24/3

vad har du för örngott på din kudde? haha, jadu. Svartvitt-blommigt :)

bästa killkompisen? Oj, asså jag har så fruktansvärt goa killkompisar! Fler en tjejkompisar faktikst. Men jag tänker inte peka ut någon speciell. Ni vet vilka ni är, och ni är guld värda!

några tips på hur man blir lika söt som du? hihi söt du är!

vem är din bästa vän?beskriv din bästa vän med tre ord. Nine, GENOMsnäll, omtänksam och oslagbar! + att hon är väääldigt söt!

Hur stylar du ditt hår till vardags? jag gör istortsett ingenting, mittbena och volume master. 

Hur stylar du det till fest?
Ungefär likadant haha.

När kommer filmen när du/din grupp dansar? när jag kommit hem från new york :)

Vad andvänder du för mascara? loreal

har du ingen "gammal" dansvideo vi kan få se? kika in på kategorin "video" så hittar du den lite längre bak :)

är erat volleyboll lag bra? ja helt okej. Vi kämpar och har fruktansvärt bra lagkänsla!

har du någongång fått IG? Aldrig som slutbetyg men jag har ju fått de på något prov sådär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0