Dagens fråga 21/3

Vad passar till en jeansväst? enkla kläder, vit tshirt o tights typ.

Har du något bra tips på hur man an slippa att bli röd i ansiktet? Blir nämligen väldigt lätt de? om du menar när du solar så föreslår jag att du solar kortare tid.

Vad tycker du om bruna skinnjackor? hot !:)

Ungefär hur många unika besökare har du per dag? runt 1000 unika besökare om dagen

vad har du för sommarplaner? sommarjobb? isåfall vart? jag har inga planer alls. Ska kanske åka utomlands med familjen i början av sommaren, men inget klart :)

Sett att fler frågat om detta tidigare, men kan inte du visa hur vig du e? hur ofta stretchar du? jo det ska jag fixa. Så ofta jag kan.

Vad kan man ha till spetsleggins? Stor tshirt, converse och skinnjacka!

svarar du på kommenterar? ja ibland
varför är du så snygg? hihi söt du är!

hur fixade du den fejkade sidecuten som du hade häromdagen? det var grymt snyggt! jag kammade istortsett allt hår på en sida och fäste med hårspännen back i nacken :)

Hej, jag tycker du har så himla fin hårfärg! Hade du brunt innan och hur fick du det till den färgen du har idag? jag hade jättemörkt hår innan, gick till en frisör och slingade det. Sen har det solblekts :)

hur ofta tvättar du ditt hår? Nästan varje dag.

har du så platt hår eller plattar du det? jag har platt hår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0