Dagens Fråga 16/3

kan man ha tidsinställda inlägg på blogg.se och om hur gör man det? jag har ingen aning. Inte vad jag vet iaf :)

funderar du på att färga håret mörkt igen? du var assöt i det :D kram! tack så mycket. Jag funderar på att göra det till hösten igen :)

har du nått tips för att håret ska växa fortare? eller bli tjockare? Njae, försök att inte slita på det allt för mycket!

Vad gör att du tycker att din syster är så mycket snyggare än dig (enligt dig)? De mesta, men de tänker jag inte sitta o diskutera här, hehe :)

vilken färg hade du när du färgade ditt hår mörkt? jag kommer faktiskt inte ihåg tyvärr.

vad kostade din jacka hos Zara, så nyfiken? 500 kr :)

Har du några pluggtips? Till t.ex matteprov? Jag är en sån som gör saker nån dag innan, inte bra! Jag är tyvärr exakt likadan, så jag har inga tips tyvärr.

Dina fem bästa skönhetstips? Oj va svårt. Jaja, här kommer lite "skönhetstips" (om man kan kalla det så) 1. Sov EJ med smink, 2. Använd EJ foundation, 3. Smörj in din hud med hudkräm så ofta du kan, 4. Sov inte med blött hår, 5. Ha aldrig nagelack som är halvt bortskavet.

du kan lika gärna svara för folk frågar alltid, så har du fått det gjort :) vad är ditt kaloriintag per dag? Nej det tänker jg inte göra :)

kan du gå i dem nya klackskorna du köpte, hur tränar du iaf? yes. Jag vandrar runt här hemma, och så :)

varför all denna djävulska hysterin om din vikt? ät något annat än soppa för fan! Det är inte jag som är hysterisk, de är mina läsare. Jag svarar aldrig på frågorna om min vikt :)

vilken opera ska du på? guys and dolls :)

om du nu köpte din skinnjacka för 149 kr bara när vra det och tror du den finns kvar för 299 kr ? och vart ligger den affären ? :) snygg jacka! jag tror inte den finns kvar tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0