Dagens Fråga 15/3

tycker du att det är snyggt men tandställning? Det är inte fult :) Lite charmigt tycker jag!

äter du med gaffeln med vänster elr höger? vänster

vad är rusti so du och din syster brukar äta?:) hur lagar man det? potatisliknande saker, som du hittar i frysdisken bredvid pommes frites och så. Man slänger in dom på en plåt i ugnen :)

vad tycker du om bella och tyra show? har inte kollat på de.

kör samma fråga osm dom sa till kenza, paows stil resten av livet eller kissies bröst? ojdå. Själv så diggar jag paows stil, men samtidigt så tycker jag det är snyggt med bröst. Kanske inte så stora. Får nog ta paows stil :)

fattar du inte hur mycket skit det är i den färdiga keldasoppan? tänker du aldrig på hur mycket tillsatseer osv det är i färdig mat? nej det är inte så himla mkt "skit" i de. Herregud!

vad har du för storlek på skoltröjan? large, myysigt med stora tröjor!

vad kostade skinnjackan på monsoon? 299 kronor, men jag köpte den när den var på rea, alltså för 149 kr

har mimmie kenzas skinnjacka? nej hon har en likadan som jag, från monsoon :)

har du photoshop i så fall, hur har du fått det?
Har du köpt eller laddat ner, var har du laddat ner i så fall?
Jag har installerat det med en skiva jag hade hemma. Vet tyvärr inte om man kan ladda ner de lr liknande.

var har du köpt din skinjacka på bilden nedan "ikea bilden" ? Den med dragkedjor på axlarna är från zara.

Fick du nytt besöksrekord igår? nej tyvärr, men det var inte långt ifrån. Endast 20 unika besökare :)

 

 min skinnjacka från monsoon
min andra skinnjacka, från zara. Finns även i brunt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0