Dagens fråga 1/3

jag funderar på att köpa ett par svarta lacktights, men tror du att de kommer att vara omoderna snart? Nu till våren vill jag jättegärna ha ett par men tycker du att det är någon idé att köpa ett par nu när de har varit moderna i en så lång tid? Ja det tycker jag att du ska göra. De kommer vara modernt, iaf i vår :)

vart kan man köpa svarta tightsshorts? bikbok

du köpte dina tightsshorts på bikbok? fanns det många kvar? njae, inte så.

vilka keldasoppor tycker du mest om förutom medeterian tomato? oriental curry

är det sant att sötsuget försvinenr om man int eäter sött eller liknande på två veckor typ? yes :)

Hade du några läxor under sportlovet? ja det hade jag.

ungefär hur snabbt har ditt besökarantal gått upp från att du började? ganska långsamt faktikst, men de senaste halvåret så har det bara stigit o stigit :)

tycker du den nya filmen som kmr på bio alice i underlandet verkar bra?  ja, faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0