dagens fråga 11/3

vad tycker du om att stå och redovisa för klassen? jag tycker det är ganska roligt faktiskt. Men ju större "publik" jag har, desto mer nervös blir jag. När jag redovisar inför klassen så är jag knappt nervös alls, trivs så bra :)

vilka bloggar följer du? lisaplace, min systers, kenza

när du räknar dina kalorier, bruakr du räkna med olja/smör som du steker mat i? nej

favvo ben&jerrys? chocolate brownie fudge

godaste glassen? hägendaz-strawberry cheesecake

glass/godis? godis

katt/hund? båda!

gina tricot/hm? hm!!

vad kmr du speciellt använda för kläder i vår? tights med detaljer, skinnjacka, converse och snygga solgalsögon!

hur kan du få så långt hår, har du några tips? klipp dig inte haha. Och försök att inte platta/locka/föna/tupera allt för ofta, det sliter något fruktansvärt.

har du scenskräck? njae

måste bara fråga, när blir ni klara med er dans så du kan lägga upp en video på den? snart !:)

kan du inte börja lägga in mer bilder på kläder/saker/smycken du vill ha? jo absolut!

favorit tv program just nu? desperate houswifes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0