Comment...

fyfan vad kasst, du har uppdaterat en gång om dagen de senaste dagarna. brukar gilla din blogg å läsa dn varje dag, tycker det är en bra blogg. men nu har du sjunkit lågt. du säger att du har annat å göram, mne om du prioriterar din blogg så kan du ju säkert hinna med annat också. tyvärr så får du ju ta konsekvenserna utav det också. folk kommer sluta läsa din blogg.. sorry

svar: Jag är ledsen om jag gör dig besviken då du läser min blogg varje dag. Men om du föreslår att jag ska släppa allt jag har för händer och fötter, och inte ha något liv så att du ska ha en blogg att läsa varje dag? Då vet jag inte riktigt om det här är den "rätta" bloggen för dig att läsa.....

 

Det är så att jag har ett liv, i helgen har jag haft med min goa kompis till götet, ska jag bara skita i henne och sätta mig och blogga istället? Njaee.

Sen har jag även sagt att när jag kommit hem från New York så kommer updateringen bli betyyydligt bättre då jag har en egen kamera, så jag kan liksom använda den när jag vill osv....

 

Hoppas iaf att jag har några läsare som förstår mig. HUGS


Kommentarer
Postat av: Keilia

Ja jag förstår dig och du har en fantastisk blogg. Alla har ett liv utanför bloggen också men alla förstår nog inte det så bry dig inte! Den är grym ska du veta din blogg, love it!

2010-03-29 @ 09:37:00
URL: http://keiliasofia.blogg.se/
Postat av: kimba

Du vet väl att en tjej på facebook, som kallar sig för Jasmine Dorotea har kopierat alla dina bilder och säger att det är hon , jag har sagt till henne också, men tyckte du skulle veta det:)

2010-03-29 @ 15:33:54
URL: http://kimbas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Angående inlägget "Dagens fråga 26-27-28/3" som inte går att kommentera för mig just nu :P Vad menar du med "finnmedel"? Eller vad är det för finnmedel du använder? Tacksam för svar! / Jea

2010-03-29 @ 15:47:30
Postat av: Anonym

ja förstår dig! jag tycker också de är tråkigt när du inte bloggar.. men de är ju bara för att ja tycker din blogg e så bra :) men klart de kan va andra grejer på gång!

2010-03-29 @ 17:36:05
Postat av: Julia

Din blogg är grym!

2010-03-29 @ 17:41:33
URL: http://juleas.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjuukt vad bloggberoende folk är idag. äckligt

2010-03-29 @ 17:48:50
Postat av: LP

fjantigt att sådanna kommentarer ska behöva fällas. du bloggar väl hur mycket du vill, det är ju din blogg! då har man smaskigare saker att vänta på med, då det inte dyker upp helatiden liksom :D



nej, jag tycker inte man ska klaga på sånt, då blir bloggen bara en grej man stressar ihop några inlägg i per dag bara för att det SKA vara så, det är väl bättre att man skriver ihop något läsvärt inlägg istället då, och några fina bilder som plus isåfall? så slipper du känna bloggen som ett måste med, så faller det mer naturligt.



nej, uppdatera hur mycket / lite du vill. jag stannar ändå.

2010-03-29 @ 18:22:33
Postat av: Cajsa

Förstår inte vad den personen pratar om!

Jag ska självklart fortsätta läsa din blogg, man får ju ha förståelse för dig och vad du har för dig och man kan inte begära hur mycket som helst.

Fortsätt och blogga lika underbart som du har gjort hitintills så lovar jag att din besöksstatistik inte kommer gå ner ett endaste dugg!

Jag älskar din blogg, du kan självklart mäta dig med Kenza och andra stora bloggar!

Din blogg är helt fantastiskt otroligt grym!!

2010-03-29 @ 18:59:39
URL: http://cajsab.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ha, shit vilken desperat människa. Olycklig säkert.

2010-03-30 @ 15:08:21
Postat av: agnes

ursäkta mig, men om den där personen inte är svartsjuk på dig, så vet jag inte vad det är!! Vem f**n skriver en sådan sjuk/låg kommentar?? :O

2010-03-31 @ 19:38:34
URL: http://aagnesc.blogg.se/
Postat av: B E C C A

Jag förstår dig!

du har en jätte fin blogg, och ibland kan man verkligen inte blogga flera gånger om dagen! :)

hoppas du har haft det fin fint i NY. Hugs

2010-04-07 @ 10:59:33
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0