Stockholm Day1

När vi kommit fram till stockholm och checkat in på hotelet, startade vi dagen med en god mjukglass innan vi vandrade vidare för lite shopping.



Sedan blev det lunch på TacoBar, supergott!


Efter shoppingen tog vi färjan ut till Fjäderholmarna för att äta lite mat och bara ta det lugnt i kvällsolen, supermysigt!

och slutligen Slottet :)



Första dagen i Stockholm har varit GRYM. Hur fint väder som helst, och morgondagen kpommer bli ännu bättre!
Dock har jag inte shoppat något... jo, ett par hunterstövlar, fast det var min mamma som köpte dem till både mig och henne haha. Så vi får väl se hur det bli. Men imorgon ska jag se till att bränna lite pengar, sen blir det Skansen på eftermiddagen :) Myyysigt att vara i Stockholm, ensam med sin mammi.

Kiss and Hug


Kommentarer
Postat av: georgina

fina bilder!

vilken hotell bor ni på? :)

2010-06-30 @ 12:11:42
URL: http://georginaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0