Dagens Fråga 28/5-1/6

vilka skulle hon Aylin och hennes kompis på era spex foton föreställa? Bruce Sisters(Brothers)

whats your favorite food? thaifood :)

do you have much split ends in your hair? no

vilken ålder tycker du det är lagom att förlora oskulden? när förlorade du den? när man känner sig redo för de. Man ska absolut inte stressa fram de, bara för att liksom :) När jag var 14.

hur ont gjorde det att ta navelpiercingen? är det jobbigt att sköta den och kan man träna & så efter man tagit den? Njae, de gick så fort. I början är de lite jobb, men nu märker jag knappt av att jag har den, har haft den i drygt 1 år :)

vad heter gymmet som din syster tränar på? haha jag vet faktiskt inte.

tips för hur an får fast mage och muskler på den? träna :)

vrf är du inte nöjd med din mage och din näsa? sjukt fin är du. tack så mycket! jag vet inte :)

vet att du gillar sex and the city, så vem ska du kolla den med och med vem? Jag har ingen aning faktiskt, vill gå med alla mina vänner, men vi får se :)

vad väljer du på bio helst, godis popcorn elr choklad? Läkerol och en stor flaska vatten haha :)

Är du duktig i skolan? Hur du många mvg:n? Jag har de ganska lätt för mig, men tar inte nytta av de tyvärr. Har slarvat bort en del ämnen där jag kunde haft mvg.. Men jag har absolut ingen aning vad jag får för betyg, vet bara att jag har vg i musik och g i franska änsålänge, resten för jag reda på nästa vecka :)

favorit film? avatar och american histroy x

vet du någonstans i göteborg eller runt omkring eller på nätet som man kan hitta "baseball" jackor? hmm, nae bik bok? dom har haft iaf :) 

när du mäter din midja drar du in magen då el slappnar du av?
hahaha, klart jag inte drar ín magen. Då blir det ju inte dem riktiga måtten! :)

borstar du alltid dina tänder noga elr lite slarvigt haha? ibland noga, ibland slarvigt ;)

vad kan man köpa till sin pojkvän i studentpresent? något personligt, o symboliskt. :)

Hur ofta rakar du benen och hur? När jag känner för de, med en rakhyvel o raklödder.

Vilken är din favorit ben and jerrys och varför? choklad fudge brownie, CHOKLAD ♥

Kan du göra ett inlägg med bara blusar, vita blusar? Jo de ska jag ta o fixa :)

Äter du/dricker du några vitaminpiller (hårkontroll m.m) eller vitamin drycker? nej :)

Vad skulle du ha till ett par mörka jeansshorts för att det ska bli en tuff outfit? halvtransparant linne med en buister under, kort skinnjacka, pilotglasögon och converse :)

Vad skulle du ha till en tisha med tryck för att det ska bli en tuff outfit? tightsshorts, converse eller snygg känga. Någon skjorta över kanske. solglasögon.

köpte du spetslinnet på hmm här i trollhättan? nej, i göteborg. Men jag tror de finns i trollis :)

vad kan man ha till spetslinnet? buister, och höga jeansshorts är skitsnyggt!

vad ska du ha för bikini iår? iiiingen aning!

föredrar du kupor, trekand eller bandeu? kupor och bandeu

bikinitrosor - sådana man knyter på sidan elr sånna vanliga? båda

what do you think about the winner of eurovision songcontest? good song, but i don´t think it´s a eurovision songcontest kind of song, but it was ok :)

Vad är det bästa du vet? min familj & vänner!

Hur snygg skulle du säga att du var på en skala från 1-10? 6-7? :)

Kan du inte göra några fler videoinlägg? jo absolut!

varför tycker du att det är så viktigt att vara smal? jag trivs i de, och tycker de är snyggt :)

vad ska du ha på dig för något på skolavslutningen? hår? smink? hemligt, thihi

När du har din blåa nya skjorta från hm, vad har du under den då? eftersom den är genomskinlig. bara vanlugt linne, kan även ha spetslinne med busiter under :)

Hur kan man göra en outfit roligare? Med vad för prylar typ klocka m.m? mycket smycken, solglasögon, hattar, väskor, speciellt ringar !


Bästa mascaran? loreal och maxfactor har bra mascaror

Vart kan man köpa billig kajal? H&M

Vart finns det söta blusar/tunikor? lindex!!

Dina allra bästa skönhetstips? ögonfransböjare, får ögonen att se öppna ut. Naturlig sminkning!

En snygg outfit till ett par tigtsshorts? Oversizelinne, gladiatorskor, pilotglasögon och stor grön armeinspirerad skjorta :)

Vilka solglasögon kommer att vara populärast i sommar? piloten tror jag :)

Tio saker man AAAABSOLUT måste inföskaffa sig i modeväg i sommare. tightsshorts, converse, pilotglasögon, något armé/militär inspirerat, gladiatorskor, skinnjacka, ringar, magtröja, höga jeansshorts, transparanta toppar :)

Svarta eller bruna gladiatorskor? båda!

vem tar alla bilder på dig och din syster? de flesta bilderna tar vi med hjälp av självutlösare, annars så brukar vi ta ganska mycket bilder på varandra :)

vrf bloggar du? jadu, bra fråga. vet inte äns själv varför jag gör de.... Just nu känns det ganska segt faktiskt. Besöksantalet ligger på samma siffra, sjunker inte, stiger inte och jaa, de liksom händer inget. Men vi får väl se vad som hände under sommaren :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

besöksantalet stiger väl kanske inte just för att det är lite segt på uppdateringsfronten? men fine, jag tror att de flesta förstår att det e mycket att göra sista tiden i plugget. Men det är synd... För vi som hängt med ett tag saknar de regelbunda uppdateringarna varje dag. :)

2010-06-02 @ 07:27:00
Postat av: b

Hej! Jag funderar på att ta en navelpiercing. Var piercade du dig och hur mycket kostade det? :) Tacksam för svar. Kram

2010-08-22 @ 18:02:28
URL: http://beataofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0