Dagens Fråga 18/6

dina 3 favorit affärer? hmmm... H&M, Monki, Bikbok + topshop, modekungen.se, lindex, weekday, ginatricot haha. Finns en del :)

kan inte du lägga ut en bild på din iphone? jo visst!

har du blivit blond eller är det abar blixten på kameran? Om inte, nyligen färgat? Eller slingat? Ursnygg som alltid i allafall! Jag kommer inte ihåg när jag gjorde de, men det var väl några månader sedan jag slingade det nu :) tack!

vilken/vilka färger tycker du är snygga o ha på bloggdesigner? naturliga, enkla färger, ganska ljusa :)

Tycker du det är snyggt med lite hudfärgad/brun ögonskugga? Om inte, va gillar du för färger? jag tycker det är jättesnyggt med hudfärgade/bruna ögonskuggor. Gillar inte ögonskuggor som är färgglada

Vad ska man andvända för toppar i sommar? allt från tshirt till tryck till spetsbodys

Vad ska man ha för frisyr och smink i sommar? enkelt, naturligt och somrigt :)

Tycker du de är snyggt med jumpsuit? På vissa!

Hur ofta andvänder du plattång/volymmaster? inte speciellt mycket längre faktiskt

vilken affär har du köpt din svarta långklänning som du hade vid din födelsedag? har du köpt den i trollhättan eller göteborg? vet du ifall den finns kvar i trollhättan om du har köpt den här? jag köpte den på H&M i Trollhättan, men jag vet inte om den finns kvar :)

har ni en nedgrävdpool? Hos din mamma elle pappa isf? Hos mamma här i Billdal/göteborg, den är nedsänkt i våran altan.. men den är inte nedgrävd i marken :)

Tycker du fortfarande det är värt att köpa en kavaj om man inte redan har en? jajjemen

fotar du mkt på auto på din kamera elr brukar du ställa in hela tiden? jag har min kamera på "P" hela tiden, sedan ändrar jag bara ISO och blixtstyrkan i stortsett.

Hur brukar du sminka dig? enkelt.. Solpuder, mascara, kajal :)

Hetaste plagget i sommar enligt dig? långklänning

hur skulle du beskriva dig själv som person? go och glad kexchoklad haha. Nej, men glad, varm, snäll? haha jag vet inte :)

har du en sommarjobb? isåfall vart jobbar du? nej det har jag inte.

var det längesen du köpte den vita tröjan från vila? och kan man ha det till spets shorts? Njae, de va väl någon vecka sedan. Den är ganska transparent så det går inte att ha spetsshorts till för då lär man se rumpen.

Ångrar du någon gång att du förlorade din oskuld när du var så ung och med den du gjorde det med? Jag var inte sååå ung.. 14,5... så nej och Neeej!! :)

Tycker du de är jobbigt när du får frågor som denna tex "Vart har din syster köpt klänningen hon hade på sin student?" , frågor som inte du borde svara på utan hon. haha nae, jag överlever :)

Kommentarer
Postat av: madeleine

kan inte du tipsa på snygga långklänningar? eftersom du skrev att det är något man borde ha i sommar!

älskar din blogg :)

2010-06-20 @ 13:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0