svar på era frågor

hur lång är du? snälla säg hur mkt du väger?? 176 cm, nej :)

hur sminkar du dina ögon? Först lägger jag ett tunt streck med eyeliner, sen brunkajal, som jag lägger på den skarpa kanten man får av eyelinern. Sedan på med mascara :)

jag läste att du använde photoshop. vart kan man hämta programmet? Jag har ingen aning. Min mamma hade en skiva hemma som jag med hjälp av installerade photoshop.

du nämnde att du såg skillnad efter 2 veckors träning, men hur mycket kan man se det på ett ungefär? Det beror ju på hur mycket man tränar och vad man äter, men jag såg att min mage blev plattare, och man kan tom gå ner ½-1 kg.

undrar vad du tycker är jobbigast av alla dina träningar? Inget av det jag gör är speciellt jobbigt. Men styrkan är ganska tråkig, och hyffsat jobbig :)

Ligger ditt BMI på undervikt? i dont know :)

Favoritgodis? gul/röda , sura döskallar

Hur nöjd med dig själv är du på en skala 1-5? en 3a får det nog bli :)

Kan du inte lägga upp fler dansvideos? Jodå, ska försöka fixa det när dansen kommit igång igen. Juluppehåll till mitten av februari tror jag.

Vilket/vilka land/länder skulle du vilja åka till? Amerika, ska ju åka dit i slutet av mars :), Men jag vill gärna också tillbaka till thailand, grekland och storbritannien-London, grymt kul :)

Vart vill du bo när du blir vuxen? Helst inte i Trollhättan, så vi får se vart jag hamnar.

hur gammal är du? 15 år

Om man tränar en timma varannan dag. Kondition/styrka och så. Hur snabbt tror du att man ser resultat då? Det beror ju helt på vad du äter. Men om vi säger att du har ett kalori ingat på 1200 kcal om dagen så kommer du garanterat se det efter 1,5-2 veckor :)

vilken linje vill du helst gå på gymnasiet? samhäll-samhäll

hur mkt exakt får du i månadspeng? 470 :)

hur många utlandsresor ska du på iår? 1 som är bokad(new york), sen pratar jag, mamma och frida att sticka någonstans i sommar, men vi får se hur det blir :)

vem är din bästa vän? nine

vill du söka in på den modellagenturen, du skulle eller ska du skippa det? jag ska söka in när jag fyllt 16 år :)

vilken är din favoritblogg? Elin Kling

vad äter du till frukost? Väldigt olika, brukar bli något slags knäckebröd med något gott på :)

När du strechar(stavning), hur länge gör du det? ungefär 30 minuter

15..är man född 94 då? Helt korekt :)

Vilket gymnasium ska du välja? Jag har absolut ingen aning, har en aning panik med tanke på att jag ska söka snart.

Vart i Billdal bor du? Nästan vid ett litet torg som heter snipen.

Vilket är ditt favoritplagg? Måste nog säga min stickade kofta från bikbok, den har jag använt fruktansvärt mycket :)

Vilket/vilka plagg anser du är måsten i vårens garderob? vita converse, skinnjacka & tights i alla olika stilar

Vilket plagg skulle du aldrig sätta på dig? uggs

Vad använder du för smink? puder, mascara, eyeliner och brun kajalpenna

Har dina plastsystrar också blogg? Vad isåfall? Nej tyvärr.

Ungefär hur många läsare har du per dag? runt 900 :)

string, hipsters eller boxer? string eller hipsters, helst string

chinos, jeans eller tights? jeans och tights

t-shirt eller linne? Får man svara båda? hihi. Linne

kängor eller converse? ååh svårt! Höst/vinter=känga, vår/sommar=converse

push-up eller t-shirt bh? beror på i vilket samanhang haha. Är inte så mycket för att flascha brösten så för mig spelar det ingen roll :)

vart kommer dina "nya" skor ifrån och vad kostar dom? om du menar mina nya kängor, så är dom från nilson och kostar 800 kr

började du inte skolan idag? (7/1) nej jag börjar på måndag 11/1

vad för maskara använder du? en från loreal, svart med guldig topp

vad tycker du om din systers söta kille ERIK? Han är riktigt snäll, en toppenkille helt enkelt + att han har ursnygg klädstil! :) 

ska du börja övningsköra? isf med vem av dina föräldrar? yes! Med båda päronen :) 

hur många gånger har du haft sex? Det är lite väl privat för att skriva på bloggen enligt mig.

hur berättade du för dina föräldrar att du fått mens och när fick du den? Ja det är ju fullt naturligt så jag sa det bara :) fick den sommaren till 6an

använder du p-piller? vilken sort i så fall? Nej det gör jag inte

har du gjort din heather själv? den är riktigt snygg Nej, -->Rebecka Bergström<-- har gjort den :)

dina snygga skor som du och frida har likadana, hur är dom i storleken? Beror på vilka du menar, jag&frida har en känga med snörning från hm, och dom töjer sig. Sen har jag ett par kängor från nilson och frida har ett par från scorett, ganska lika fast inte likadana. Mina är ganska små i storlekn, fridas har jag ingen aning om :)

går dina lår ihop där uppe? för på dina outfit bilder ser dina lår mycket smalare ut nu än va dem gjorde förr. haha, vilken fråga. Jag har faktiskt väldigt smala ben, men det är inget jag tänker på om dom går ihop eller inte. Kolla på mina outfitbilder :) 

Använder du aldrig foundation? Nej

Är det ofta folk som påpekar att du är lång osv, vad tänker du då? Ja, ganska ofta. Jag blir glad eftersom jag tycker det är snyggt!

Är det många som kritiserar att du tränar så mycket (jag gör det själv och många tjejer kommenterar den ständigt, tycker det är jättejobbigt) Hur möter du deras kommentarer? Nä, faktiskt inte... inte än iaf ;) haha

Hur mycket väger du? Privat

varför går du istället för att jogga då jogging förbränner dubbelt så många kalorier per timme? Delvis för att det är svårt att springa ute nu när det är så mycket snö och halt. + att jag tycker det är skönare att powerwalka, då man kan vara mer social med den man går med.

förstår inte varför alla ständigt ställer denna fråga "hur mycke väger du" vad spelar det för roll igentligen ? :P super bra blogg både du & din syster. tänkte, var brukar du handla dina kläder för det mesta? Jag håller med dig! Tack så mycket :). hm brukar det bli!

hur många läsare har du om dagen? ca 900 :)

tycker du att batikleggins är snygga? Ja, dom är faktiskt ganska snygga. Dock till rätt oufit!

vilken linje ska du gå på gymnasiet? samhäll-samhäll

hur kan du vara så fin?! Va söt du är :) tack!

Hur hittar du inspiration till att fortsätta träna? Jag tänker på resultatet, och hur skönt det är efter man har tränat.

vad tycker din mamma och pappa om att du gått ner i vikt och blivit smalare? söger dom inte till att du borde ta det lugnt haha? Dom älskar det ju inte precis, men jag är ju inte anorektisk så :)

Vad gör du för att hålla din hy i så fint skick? Äter du nått eller tvättar med nått speciellt. nej, men jag har några regler. Jag sover aldrig med smink, använder inte foundation då det täpper igen porerna + att jag smörjer in mitt ansikte varje morgon och varje kväll :) 

vad äter du ofta till frukost? något slags knäckebröd med kalkon eller något liknande. och ett litet glas fil

och vad äter du som godis istället för riktigt godis? läkerol!

vill du gå ner i vikt bli smalare eller vill du se ut/väga som du gör nu? jag fokuserar inte på att gå ner i vikt. Struntar igentligen i vågen, jag går på måttband. Så jag vill bara bli mer slim :)

vad är ditt kalorintag per dag, på ett ungefär? ca 1000 kcal om dagen :)

har du rayban solgalsögon? om inte ska du köpa sånna till sommaren/våren? Nej, mina har gått sönder tyvärr. Ja det ska jag definitivt köpa :)

hur mycket kalorier innehåller din frukost ungefär? för du äter väll tre flatbröd och keso va? ca 50 kcal i ett flatbröd med keso och kalkon. Sen äter jag olika mycket varje dag. Äter ju inte bara de. Äter fil och lite så också :)

vad ger plankan för resultat? tränar magen, ryggen, rumpan och lite så :)

Kommentarer
Postat av: anonym

hur gör man plankan? står man bara i "armhävningsposition". Skulle va snällt om förklarar/visar :D

2010-01-08 @ 17:42:55
Postat av: mathilda

Vill inte leka "polis" men 1000 kcal om dagen är inte mkt alls och för att få upp förbränningen så är det bara bra att äta mer, en slimkropp kommer du fast du tränar och äter ca 2000, tänk inte på alla kalorier för mkt för det är inte alls bra för hjärnan eftersom det ofta etsar sig fast mer än man tror. Du är är jätte söt och fin och verkar va en hel-gó tjej så vore ju supertrist om du blir sjuk.. har själv varit där och allt började med ett ända tjat i huvudet om kalorier.. Ta hand om dig! :)

2010-01-08 @ 18:27:00
Postat av: Emma

nu är jag lite seg men en fråga som du kanske kan svara på någon annan dag. Fortsätter du att se resultat på din träning eller har det liksom stått still ett tag? och hur kom ni på ert namn på er hund? har en katt som jag haft i typ sex månader och hon har inget namn än..hehe skäms lite men inget passar:D några förslag?

2010-01-08 @ 22:30:17
Postat av: Emma

vad är bryggan? trodde det först var samma som planken?

2010-01-08 @ 22:31:22
Postat av: ++

Snipen är en pizzeria och en endhållplats för bussar xD

2010-01-09 @ 18:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0