sunday

Godmorgon alla små kottar där ute :)

Vaknde för ca en timma, men nu har jag duschat och fräschat till mig. Mår lite sisådär idag, men sånt är livet! Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske ta lite bilder med syster och blogga såklart :)

Träningen och mitt nyttiga liv startar imorgon! Idag ska jag bara äta massa god mat, semla, godis å ah ni förstår, inte det nyttigaste, men utan tvekan de godaste :) Känner att jag behöver de!
Men imorgon är det måndag och nu vecka, då kör vi igång igen! Träningsinläggen börjar även imorgon :)

hugs

miss my dog!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är hunden

2010-01-24 @ 14:04:59
Postat av: Josefine Ekelund

Jättefin blogg Emma ! :)

2010-01-24 @ 17:52:23
URL: http://officialjuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0