plugg

Hej goingar!

Sitter fortfarande och pluggar på son, svinmycket! Så jag gör så att jag svarar på era frågor snabbt och sedan stänger jag ner datorn för ikväll! Skolan är ju trotsallt (tyvärr) lite viktigare än bloggen.

Imorgon bär det av till Göteborg direkt efter skolan, så vi hörs troligen inte förrän runt 4-5 tiden. Men ni får ha en toppenkväll och toppendag imorgon :)

PUSSPUSSPUSS PÅER!
känns som en evighet sen det var jul. Imorgon kommer mamma hem från thailand, och då har hon lovat mig massa presenter haha :) bilder kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

Jag far nog till götet på lördag :D

dock för shopping ;)

2010-01-28 @ 23:20:52
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0