Måndag

Hej läsare :)

blev väckt väldigt tidigt idag, för att åka till någon promenadstig vid vänern. Min pappa är somsagt naturnisse, och jag har väl ärvt en liten del av den haha. Men jag och syster följde med, gick i rask takt ut till spetsen på en udde, tog ca 35 minuter. När vi är där ute så går vi allra, allra längs ut til udden och pappi följer efter. Men då visar det sig marken vi står på var is, så far min åker rakt igenom, dock bara till magen, men kameror och grejer flyter runt. Men han kom upp, skrattandes. Själv var jag i ren chock haha.
Men sen var det bara att vandra hela jädra vägen tillbaka, och först nu är jag hemma, så där mina kära läsare, har ni anledningen till min dåliga updatering idag :)

 

Ska ta och ladda in lite bilder och så nu.

Seya soon


Kommentarer
Postat av: Malin S

men gud han lär ha frysit om ni skulle gå hela vägen tillbaka sen! va läbbigt med is :S

2010-01-04 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0