greys anatomy

Hej folket!

ligger i min säng och har greys anatomy-maraton. Hittade season2 boxen i min låda. Skit länge sen jag såg dem, så jag ligger i sängen, lipar till greys anatomy och lever på isglass haha! Har fått i mig lite soppa också, vill helst försöka behålla all mat jag får i mig.
Fick ett plötsligt sug på sandwich-glassar, så min kära far ska åka upp o köpa lite smått och gott.
Kanske inte den bästa starten när de gäller träning och så, men är man sjuk så får man faktiskt unna sig!

Nu ska jag fortsätta gråta till greys :)

hugs

Kommentarer
Postat av: emilia

Älskar grey's! :)

2010-01-25 @ 20:36:39
URL: http://millaaank.blogg.se/
Postat av: Oskar.

Du är så galet jävla snygg.

2010-01-25 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0