FREDAG!!

hejhopp allihopa :)

Håller nu på att tillaga lite tacos här i Billdal, mysigt värre :) Sen blir det hem till koffe för att träffa lite gott folk och bara ta det lugnt :)

Bloggningen kommer vara sådär ikväll, delvis för att jag har ltie andra planer, och delvis för att internätet här är inte att lita på haha. Går och kommer som det vill!
Sen blir det ingen rolig bloggning då jag inte har någon kamera, men imorgon kommer syster hit och då tar hon med sig kameran och då blir det lite bilder :)

Nu måste jag ställa mig och göra klart maten innan familjen Nettervik äter upp mig istället, jag är ju trots allt lite smaskig, haha säh !

Vi hörs senare my friends :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Gott med tacos!

Gillar verkligen din blogg:)

2010-01-29 @ 19:14:56
URL: http://cajsab.blogg.se/
Postat av: F

Vem tycker du är snyggast på din skola? :)

2010-01-30 @ 09:28:30
Postat av: .

Fin blus, var kommer den ifrån?

Ni äter tacos ganska ofta, haha, men det är gott :D

2010-01-30 @ 12:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0