fixering

Hej alla undrande läsare!:)

Jag skrev att jag tänkte berätta hur jag tränar, och det gör jag. Men när jag får frågor om vad jag äter, hur mycket kilokalorier jag äter om dagen, hur mycket min frukost innehåller, hur mycket fil jag äter till frukost, vad jag har för midjemått, vad jag väger, om mina lår går ihop, vad jag brukar äta under en dag, det är frågor som jag inte vill ta upp på min blogg. För jag vill inte att min blogg ska bli viktfixerad, eller en träningsblogg. Jag bryr mig om mitt utseende, men jag råbantar inte, jag äter normalt och tränar normalt.

Och ett tips till er som vill börja räkna kilokalorier, gör inte det. Bara onödigt, och man fastnar i det!

Så nu säger jag som min syster, jag kommer inte besvara några av era frågor som liknar de frågor som står över, här på bloggen. Om ni har såna frågor så får ni maila mig till: [email protected].


Kram till er goingar 


Kommentarer
Postat av: Sarannh

Helt rätt! :)

2010-01-09 @ 23:22:30
Postat av: Anna

Förstår dig verkligen, fattar inte varför folk ska lägga sig i, stå på dig :)

2010-01-10 @ 00:44:47
Postat av: mikkaeloblogg

Goodgirl!

2010-01-10 @ 16:41:08
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0