dagens fråga 4/1

hur ska du gå tillväga i matväg från och med nu? ska du inte äta godis, träna mer?? berätta! Jag tänker äta nyttigare, och träna mer helt enkelt :)

vad hade du för betyg när du slutade höst terminen 2009? 6vg, resten g

vad gör du helst på fritiden? dansar, umgås med kompisar, bloggar :)

får du röka, dricka, ha sex osv av dina föreldrar? röka, dricka, nej för jag är ej 18. Men jag är ju byxmyndig right ?

när du funderar på gymnasie i göteborg, vilka funderar du mellan då? hvitfeldska, schillerska

string eller vanliga trosor? string

varför reser du fram och tillbaka mellan trollhättan och göteborg? För att jag går i skolan här, och min pappa bor här. Men min mammas man bor i Göteborg, så jag brukar vara där på lov och varannan helg :)

vilken är din favorit sommar,vår,höst och vinter outfit?

*sommar: tightshorts, oversizelinne, converse, skinnjacka, rayban glases.
*vår: tights, converse, skjortor/blusar, kort skinnjacka

*höst: olika slags tights, stickat, skinnjacka/päls, kängor

*vinter: jeanstights, vita skjorta, mindre stickad tröja, kängor, päls,


Kommentarer
Postat av: Anonym

raiben?

ray ban?

2010-01-05 @ 00:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0