dagens fråga 3/1

paljettleggins matchar du med..? vitt oversize linne och snygg kavaj

hur många gånger har du solat solarium? har inte räknat :)

när kommer dansvideon som du har lovat, jag vet inte hur länge? när danssäsongen har satt igångigen, då jag får tillgång till danssal.

hur gammal är du? 15 år

Mer bilder från vardag och mer outfits, ja med bilder helt enkelt :) är detta något du skulle kunna fixa? absolut! Min kamera är inte på topp bara, men jag ska troligen köpa en snart :)

har du haft en pojkvän någon gång? jaa

är du på g med någon nu? kanske jag är :)

läser dina föräldrar din blogg? jag tror inte de.

känner du johanna hedlund? yes I do

Har du bestämt dig angående gymnasium? inte 100 %, men de lutar iaf mot göteborg

hej emma! bra blogg du har:)
men såg att du hade svarat på en fråga att du röker ibland. tycker inte du att det är dumt o röka? det är ju inte precis bra för hälsan, lr att röka är ju inte bra i överhuvudtaget! lite överraskat att du röker o är bara 15 år?
det ärinte alls bra jag vet! Men jag röker inte på det sättet :)


Kommentarer
Postat av: En fråga! :)

En fråga, har du haft extremt dåligt självförtroende över någon kroppsdel så du inte vill klä på dig allts utan bara ligga och deppa? har du några tips hur man kan få bort den känslan på att man inte passar i något och bara vill försvinna? :)

Kram!

2010-01-03 @ 21:21:30
Postat av: anna

herregud är du bara 15 år? :O du ser väääldigt mkt äldre ut!!

2010-01-03 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0