dagens fråga 24/1

Kan du svara på frågorna i ett videoinlägg? ja, har tänkt göra det  någon gång!

Om man tränar på gym typ 2-3 gr i veckan plus tennis 1 gång och även med gympa i skolan, går man ner ganska snabbt i vikt då? om man tränarallt de och äter nyttig mat såklart! ? jo det tror jag allt :)

Vad brukar du äta till mellis? har du några tips? en kopp te, eller kaffe. kanske någon frukt.

eran hund är det både din mammas och pappas? eller jag fattade inte rikigt för hunden kunde inte vara hos din pappa för han var allergisk men är det också hans hund? nej det är bara mammas hund. men jag skrev så för jag tänkte förklara varför min pappa inte kunde passa honom :)

ska du börja skriva om träningen igen?' Jajjemen, imorgon kör jag igång igen :)

Vad dricker du när du är ute och festar? olika

vad tycke rud om programmet biggest loser? jag tycker verkligen om de programmet!

brukar du göra dina situps och så innan du sk äta på kvällen elr efter? olika, jag gör de när jag känner för de  haha.

är du medlem på minoutfit? ja, blev det här om dagen :)

kan du inte ha en tävling om en läsarfika snart? njae, kanske.

du skrve i ett iblägg idga att du börjar ditt nyttiga liv imorn. innan du började träna mycket och så sa du "imorn börjar jag mitt nyttiga liv" ofta haha? haha jo jag vet. men ibland har man sina perioder då man inte orkar vara nyttig och träna :)

tips för att minska sötsuget? drick kaffe !:)

Tycker du om din hårfärg. Skulle du vilja ändra den, i vilken färg då? Hyfsat nöjd, men jag vill gärna göra det lite ljusare :)

till vad och hur ska man använda en pälsväst ? Ska nämnligen beställa en har jag tänkt , men vet inte riktigt hur & till vad jag ska använda den. över skinnjackor, eller till snygga skjortor och tights :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0