dagens fråga 20/1

När du/ni äter keldasoppor. Hur mycket äter du vid en portion? Jag, pappa och frida delar på en soppa. Så 1/3 av keldas färdiga soppor brukar jag äta :)

Hur trivs du i skolan? Suuuperbra! Tack vare mina underbara klasskamrater!

När började du intressera dig för kläder/mode? För drygt ett halv år sen började jag bry mig väldigt mycket haha.

har du börjat leta efter sommarjobb? isf vart någonstans har du letat? Nej tyvärr!

vad är ditt kaloriintag per dag?  ca 1200 kcal

favoritserier? vänner, sex and the city, scrubs :)

favoritfilm/filmer? hair, dirty dancing, ps i love you

vad tycker du att man ska matcha till batiklegginsen? Stora snygga oversize koftor och kängor:)

det finns inga kcal i kaffe va? nae, inte mycket iaf!

brukar du ha mjölk eler socker i ditt kaffe, elr ngt annat? Nej, helt svart helst :)

när folk frågar hur du och din syster håller sig så bruna under vinter svarar du att de är pga solarium och puder men hur kan man bli brun av lite puder? Jo, haha. + att vi somsagt solar då.

hur känns de att folk fråga dig om tips på tex kläder eller andra saker? är inte de väldig kul? jo det är faktiskt jätteroligt :)

kan du gå i klackskor? isf hur lärde du dig? ja halvt, bra fråga haha :) brukade alltid gå runt i klackskor när jag var mindre( räknas de)

fyller du i dina ögonbryn med ögonbrynspenna? Nej :) 

har du färgat ögonbrynen ngn gång?
nej faktiskt inte. Skulle vara kul att testa!

vad är ditt andranamn om du har ngt? zarah (uttalas sara)

vad använder du för schampo och balsam? head&shoulders

hur får du reda på hur mkt kcal det är i olika maträtter? och hur håller du räkningen på hur mkt du kcal du "stoppar" i dig ? står alltid på paketet. Man får ha det i huvudet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0