dagens fråga 19/1

kan du inte börja skriva dagens träning igen som du gjorde för någon vecka sen? Jo jag ska allt ta tag i de :)

Kan du inte berätta vad du äter om dagarna och hur du motionerar?
Vill helst inte att min blogg ska bli en träning/matfixerings-blogg, så jag gör som jag gjort idag, lägger ut soppan jag äter och lite så. Men inget speciellt helst.

hur sminkar du dig?
Lägger ett tunt lager med solpuder, sedan ett eyelinersträck på ögonlocket, som jag suddar ut lite med en brun kajal. Sedan på med mascara, klar! :)

Du skrev tidigare att jag skulle powewalka för att få mindre rumpa & lår, då de slimmar musklerna!! Men då undrar jag går det inte lika bra att gymma 3-4 gånger i veckan och springa på löpband, crosstrain, rumpövningar och så för att få mindre ben och rumpa? Och spinning och så?
Eller varför skrev du just powerwalka?? Är de bättre än spring på löpband och spinning?
Nej det är inte bättre. Men det är lättare att bara gå ut och gå. Om man inte har träningskort eller så :)

varför använder du inte fondation? För att jag tycker det får en väldigt grå yta. Ser ut som en kaka, + att det inte är speciellt bra för huden :) sen tycker jag man ser fräschare ut med bara puder, eller helt utan smink!

om du inte hade bott i strömslund, vilken annan del av Trollhättan skulle du vilja bo i då.
Jag bor ju i både strömslund och stan, och trivs bra i båda. Men om jag skulle välja så väljer jag nog Stan :)

hur mycket kcal innehåller en keldas soppa om man är två som delar?
Ca 180 kcal.

 

vad för plagg ska du använd ai sommar? :) vad för vår jacka funderar du på att köpa om du ska göra det? Du får kolla under min kategori ”clothes”, där finns det lite sommaroutfits som jag gillar. Kavajer, tunna korta skinnjackor :)

vilka är dina förebilder?
Angelina jolie & min morfar haha :)

vilka bloggar läser du?
Elin kling, kenza, systers, amandaibland.blogg.se, sen händer det väl att jag går in på kissie, dessie och paow.

tröttnar du på att blogga ibland? Ja tyvärr. Just nu är jag väldigt oinspererad. Men jag biter ihop, det är ju ändå väldigt roligt :)

vad för kommentarer brukar göra dig irriterad eller ledsen?
Människor som anklagar mig för saker som inte är sanna, och kommentarer som jämför mig med min syster.

Jag har väldigt mycket överblivet fett på magen/låren/höfterna och armarna, och mitt mål är att få en sån kroppsform som du har till sommaren. Jag äter jättenyttigt och har bestämt mig för att inte äta en enda sötsak nu till våren! Jag tränar hårt varje dag. Jag är inte överviktig men vill tappa de där "extra kilona", och tror du att jag kommer gå ner i vikt till sommaren? Ja det tror jag :). Men svält dig inte, utan unna dig något litet någon gång ibland. Kroppen behöver de :)

 


Kommentarer
Postat av: johanna

besviken när jag såg de där om att du tycker att man ska gå utan foundation, du har världens finaste hy om jag också hade de skulle jag också gå utan de, men nu går det inte eftersom jag inte har det och dumt att du säger så!

2010-01-20 @ 16:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0