dagens fråga 18/1

ditt största komplex? inget jag tänker berätta här i bloggen, för jag lär ju få ett antal kommentarer om att jag är fet eller ful på de stället :)

hur långt var ditt längsta förhållande? 2 månader,

Vilken kamera använder du när du fotar? systers, canon 40 D, min har lagt av halvt. men jag ska köpa en egen i new york :)

Hur länge hade du din tandställning? i 5 månader :)

vad menas med pares? Det är när en nerv kläms, som i min systers fall så blev hennes underläpp på höger sida lite hängande.

var det längesen du köpte jeanstightsen som du har i dagens outfit?:) tror du att dom finns kvar?:) nej inte så, det tror jag :)

har du mycket mensverk? ja tyvärr!

hur tar du dig till skolan på morgonen och när du slutar? väldigt olika, buss, cykel går. Jag slutar allt mellan 1-4 :)

favoritplagg? oj svår fråga! Måste nog säga min skinnjacka och alla mina tights haha :)

hur länge brukar det ta för dig att träna ;)? väldigt olika, beror ju på vad jag gör.

Jag hittar inte dessa "flatbröd" som du pratar om! Menar du delikatess (Wasa)? nej det är ett rött paket, som de står flatbröd på :)

vad har du för tips till en tjej med stor rumpa och lagon stora lår!! Vad ska jag göra för att få mindre rumpa och lår???? Kost/träning/hur mycket av varje osv ?? ät inget fett eller sött, och powewalka, då de slimmar musklerna :)

kan inte du ta kort på ditt godis nästa gång du äter det och lägga upp på bloggen så att man vet vad du har för smak typ förutom röd/gula döskallar? jo det kan jag försöka göra.

har du slutat skriva om dagens träning? gick in på workoutoch det står inget nytt. nä, men jag har faktiskt glömt av det helt!

kan inte du lägga in lite recept och andra tips på nyttig mat här i bloggen? jo visst :)

Eftersom att det står att du bara äter cirka 1000lcal om dagen, äter du maten som serveras i skolan eller äter du inte vanlig mat?  Sen skulle det vara jättekul om du kunde lägga in lite bilder på maten du äter, lite som din syster gör ibland ? :)
behöver inte vara på det nyttiga, bara lite kul om din blogg fokuserade lite mer på mat.
jag äter sallad och knäckebröd i skolan :), jo det kan jag göra.

 

vart har du köpt de stora jeansen du har på "naken" bilden? Det är min pappas levisjeans som är 20 år gammla haha :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev tidigare att jag skulle powewalka för att få mindre rumpa & lår, då de slimmar musklerna!! Men då undrar jag går det inte lika bra att gymma 3-4 gånger i veckan och springa på löpband, crosstrain, rumpövningar och så för att få mindre ben och rumpa? Och spinning och så?

Eller varför skrev du just powerwalka?? Är de bättre än spring på löpband och spinning??



Tack för att du svarar på alla frågor! :)

2010-01-18 @ 21:29:48
Postat av: mikkaelo

haha jävla massa tränings frågor jämt måste jag säga! :D

2010-01-18 @ 21:40:37
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0