är det sant att du....

…väger runt 60? nej :)

…älskar att snacka skit, eller juste det behöver jag ju inte fråga, det vet jag ju redan( och alla andra i trollhättan också) oj, schyst! Jag är medveten om att jag snackat en del skit, men det var ett bra tag sen och håller inte på med sådant skit längre. Personer som snackar skit gör det endast av en anledning. De har så dåligt självförtroende att de måste trycka ner andra för att få sig själv att låta bättre :)

…saknar nära vänner? Nej det gör jag verkligen inte. Har de bästa vännerna som går att ha :)

... är just vänsterhänt? Nej jag är högerhänt

…är blyg in real life? Nae, inte så himla blyg :)

... tycker att du är thns snyggaste tjej? Nej det tycker jag verkligen inte

... haft sex med mer än 5 pers? Nej

…är bäst i din dansgrupp? nej, det tycker iaf inte jag.

... solar solarium ofta? Nae, det går i perioder :)

…bor i både gbg och thn? Ja det är sant. Dock bor jag bara i billdal varannan helg med tanke på att min pappa bor i trollhättan och jag går i skolan här.

… snackar skit om dina kompisar och syster? Nej, absolut inte!

... är fixerad vid att räkna kalorier? för du sa att du inte ville prata om de i bloggen för att de ger ett beroende som inte är bra? Jag har fastnat i det, men fortfarande på ett sunt sett :)

... trivs med att vara så lång? Ja :)

... är avundsjuk på din syster? Ja, lite avundsjuk är jag allt :)

… är snäll? ja det tror jag väl.

Kommentarer
Postat av: maja

hihi lite gulligt ändå att var avundsjuk på stora syster! :D kram

2010-01-11 @ 17:55:15
URL: http://majaburen.blogg.se/
Postat av: anonym

Heej emma , alla skriver alltid så taskiga frågor och sånt jag fattar inte är ni avundsjuka eller ?? tycker både du och din syrra verkar skit gulliga och skulle gärna lära känna er , är lika många år som dig och har många vänner som är avundsjuka på mig, de verkar vara samma för dig!!

2010-01-11 @ 21:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0